Ont i Nacken!

Möhö is the shit! <3

hihi, har inte skrivi på länge... ^^



Idag har det varit en jobbig dag, efter som det är fredag, kom till skolan ganska tidigt ( tycker jag ) & vi har bild första lektionen, ska göra själv porträtt, går inte vidare för mig för att det liknar inte mig!
Sen hade vi svenska, nooo!, suger på svenska, haha jag måste läsa ut en bok & jag har typ 100 sidor kvar xD
Sen NO, åhh orkade inte med det, så var jag hungrig också & så var der jävlka cp kalops ( eller vad nu det heter).
hihi, skicka meddelande till min syster, trode att hon skulle ha det tråkit eftersom hon var sjuk & ensam hemma.
weii, lunch, nooo, cp kalops!,
det var juh äkel päkel kalops så måste man juh köpa haver boll!! weiii^^
Va fan! tanterna i simhallen hade höjt priset på havrebollarna, förut 3kr, nu 4 jävla kr!
som tur hade jag 6 kr, skulle köpa en till Emma också men,ååhhh, 4 kr!!
A men, köpte havrebollen, Emma tog en liten, liten bit, jag tog en lite,liten bit, Alyson tog en stor, stor Bit!
hon åt upp halva av haverboll!!!
jag & daniella höll på att jaga henne, eftersom alyson åt upp daniellas godis.
sen hade vi musik, vi fick antingen sjunga karaoke eller spela en låt.
först tänkte jag sjunga karaoke men jag fråga vilken låt vi skulle spela så skulle vi spela " 8 days a week- the beatles", & såå jag spelade istället.
åhh, sista lektionen: SO,, nooo, det blir alltid kaos!!!
SO´s förkortnig:
typ alla killarna kom sena,Helena skriker, får våra lag & rätt prov,sög på provet 38,5/70,fick helt plötslig ont i nacken,Helena skriker åt oss, Helena berättar vad vi ska göra den här terminen, Helena skriker åt oss,Christoffer blir utskickad, ingen kan bli tyst för att vi ska sluta. såå
weeiii, kan komma hem, I´m free!!!



nu sitter jag här ensam hemma & ont i nacken -.-'
försköker prata med min kusin i Chile men han var osocial mot mig -.-'


''''''''''''''

Kommentarer
Postat av: amanda

hej. jag har också ruskigt ont i nacken :) ha det bra.

2008-01-11 @ 19:41:26
URL: http://amaandha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0