SNÖ!!!/ Fiorella<3

Igår vid 1.00 på natten sa min syrra att jag skulle kolla ut genom fönstret för att det snöade!
Första snön rammlade från himlen till jorden ^^



A men idag skulle jag faktis gått på min dansträning, men jag orka inte! , plus så skulle vi hem till Jakelin ( Rickards mamma) för att hennes äldre dotter skulle ha en liten fika till hennes barn.
& såklart skulle Fio vara där!! weei :D
Fio & jag gick en fin liten promenad & snacka lite om allt'.
Vi kollade på "Alien 3", jag hade sett den innan så jag sa allt som skulle hända till Fio & Joel'',.

Har haft en fin dag med Fio<33

Har lite ont i magen just nu & är trött!! (som vanligt xD ) ^^


''''''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0