Lördag.

Åhh, idag(asså igår) gick jag & la mig vid 2 på morgonen & så har jag dans träning på lördag & min mamma väckte mig vid 11, åhh, vad trött jag var. Skulle ta tåget som gick kl. 12.15för att min träning börjar 13(vart jag tränar ligger i Sumbyberg, det tar typ 1 h ), men jag tog den vid 12.45 för att de kommer alltid sena.
Gick in & Vivian var där :D Haha en av de små barnen hade målat av henne ( den blev inte så speciellt fin xD)
Jag gick in till kamaren vart man lägger kläderna & jag såg Vivis halsduk, hmm...den var så mjuk & skön ^^
Hennes mamma hade stickat den, hihi sa till henne att hennes mamma skulle sticka en till moaa :D.
vi börja träna, efter 5 min kom Fiama & Lillian :D
Vi tränade Valicha & Marinera Norteña. Fick sk*t ont om fötterna( mina tår!) efter Marineran.
Weei, Rickard Cruz tränade oss^^
Slutade kl. 15.20 , & jag ska ta bussen till sumbyberg st. som går 15.30!!
Skyndade, & sprang till busshållplatsen, men bussen va inte är, & det var kl.15.29 typ.
Kollade på tiderna, & så måste det hända mig!
DEN KOM KL. 15.35 !!!!!! ÅHHH!.
Sprang allt till onöda!
Satt för mig själv, (hade inte änns min mp3), sjöng lite till folken som paserade mig ^^ *_*
Sen kom bussen, det var helt mörkt inne,& det var en läskig gubbe som körde. Iuu.
Iuu igen, i tåget satt jag vid två små fjortisar!, skrek, höll på med sina mobiler, tog foton, iiiiuuu!
Äntligen hemma!!! weeiii! :D
Jag åt mat, & sen ska jag hjälpa till att göra en tårta.




Vi blev klara med tårtan för en stund sen, & dem ska hemta den snart.
Jag pratar med mitt Offer nu, haha vad sjukt!?!!


*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'*'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0