Första dagen "/

Första dagen i skolan är väl rolig om man umgås med sina vänner,.
När jag kom hem åt jag litte av min kära paj & gick in i datorn.
Sen ringde jag hem till Kimja, men ingen ville tydligen prata med mig efter som ingen svarade! :S
Nån sekund efter ville någon vara social med mig genom att ringa mig, men det var något konstigt numer,
men det var Kimja som ringde från hennes mobil om jag skulle gå och träna,(hon var redan där borta).
Jag fixa mina saker & gick till simhallen.
När jag kom träffade jag Elin & Kimja som försökte gömma sig genom att täcka hennes huvud med sin luva.
På bordet såg jag sen fiin mössa som tillhörde Oliwer. ^^
Sen kom Oliwer & satt sig brevid oss och pratade lite.
Jag & Kimja skulle kolla om Oliwers kompis Denis var ute, men det var han inte.
Istället hade Oliwer roligt genom att kasta en bandy boll på oss -.- .



Efter träningen gick jag hem med Shilan, kom hem, åt middag, pluggt lite, & nu är jag här...


''''''''''' ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0