.....

Namn: Isabella
Smeknamn: Isa, Bella
Födelsedag: 27 april
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Mörkt brunt
Längd: 1.62, tror jag xD
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Värsta ovanor: Lite av alla. HAHA
Stjärntecken: Oxe
Skostorlek: 38
Skilda föräldrar: Nej.
Skor idag: All star - Converse
Svagheter: O_o
Rädslor: Spindlar & mycket mer!
Mål för året: hmm, vet inte ?!
1 tanken när du vaknar: orkar inte med skolan idag!!

ANTAL

Syskon: 1
Piercing: 2 i öronen
Tatueringar: ....

FAVORIT

Mat: mammas
Sport: Boxning, fotboll
Djur: ingen speciell.
Glass: beror på.
Låtar: A modern myth - 30 seconds to mars <3
Årstid: ingen.
Radiokanal: lyssnar nästan aldrig på radio. men Bandit.

NÅGONSIN

Varit kär: Nopp
Blivit dissad: har hänt....
Rymmt hemifrån: nej,
Föreställt ditt ragg naket: HAHA!
Skolkat: Nej..
Sovit utomhus: HAHA, ja?
Gråtit i skolan: a, när jag fick ett finger i mitt öga & fick en båtira!
Spytt i skolan: -.-
Velat bli modell: fan heller!
Gjort något dumt som man idag skrattar åt: Typ...
Sett ett lik: .....
Använt droger: Nej.
Ätit sushi: nej,.

THIS OT THAT

Cider/Öl: Cider
McDonalds/Burger King: ingen.
Kärlek/Sex: Kärlek
Choklad/Vanilj: Choklad
Jordgubbar/Blåbär: Jordgubb.
Kött/vego: Kött
TV kväll/Filmkväll: FILMKVÄLL
Gitarr/Trummor: Gitarr
Addidas/Nike: båda.
Kinesiskt/Mexikanskt: Kinesiskt
Kakor/Paj: Paj
MTV/Vh1: MTV

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN DU

Nuddade: Mamma
Pratade med: Mamma
Smsade med: Madde
Kramade: Emma
Skällde på: Jossan, xD

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Åkeej , men jag berättar imorron i skolan för jag tror inte att du vill att jag skriver det hära ;)

2007-11-05 @ 20:57:25
URL: http://eemmsaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0