Cancer?!

Jaa, idag har det varit en normal dag kan man säga, tror jag o.O .
Fick ett matte prov som det gick bra för mig :)

Det var skiiit kalt ute!!



wiehww, hade spanska prov idag, trode det var nästa vecka xD
Efter provet (slutade dåå, )så frågade Kimja mig om hon fick komma hem till mig innan träningen.
Hmm.. tänket, neej, det är ett katastrof hemma hoss mig. Så jag sa njaa.
När jag kom hem var ingen hemma. Mamma & pappa hade åkt & köpt mat eller nåt.
Var ensam hemma sen kom Ale.
Kimja ringde mig & fråga om kunde komma, hon var ''ensam'' vid ''centrumet'', då sa jag kom bara :).
Sedan ringde mamma & sa att vi måste hämta matpåsarna -.- .
Efter en stund kom Kimja, hon hade inte ätit något så jag gjorde bröd med "kola", det är inte kola, men det är typ som det. Va vid datorn en stund sen börja vi gå. När vi va ute sa Kimja till mig att hon satt uppe vid den andra trapan när hon ringde hem till mig!, hon hörde när vi gick & hämta matpåsorna & allt!
Jag tyckte väll att det var lite för tyst för att vara i centrumet när hon ringde mig?!
Träffa lilla Jossan på träningen :D



Cancer!

Nu på sistonet har jag tappat mycket hår när jag duschar & Jossan var trevlig & sa att jag hade cancer!,
 för att jag tappade mycket hår! Ändligt henne har hon inte cancer för att hon har inte
tappat ett ända hårstrå! o.O
Hmmm.. LÄSKIIT!!!



Nu sitter jag här & dricker lite te :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0