Blääää!!

Idag mår jag dåååligt!,
Gick till skolan , mötte  mitt Offer (<3 ).
Första lektionen: Bild, blev klar med en ska, & när vi slutade bilden känndes det som hela värden gick under!
Jag blev yr, det blev kalt som varmt, hade ont i huvudet, ont i magen & det känndes som om jag hade feber!
Satt med mitt Offer & väntade tills Helena(min Sv lärare) skulle komma.
När lektionen börja stod jag inte ut längre!, sa till Helena att jag mode dåligt & fråga om jag fick gå hem.
Sen gick jag till Vivi & ringde min pappa som va hemma, hehee, jag väckte honom ^^
Gick hem utan att säga "Hej dåå", ville bara komma hem!!!



Kom hem, på med pyamasen, & lägga sig i sängen!
La mig i mammas rum & kolla lite på TV, kollade på " Ett geni i familjen" hihi.
Sov i typ 2,5 timme, hmmm, skönt.....
Vakna, pappa vid sin dator, & jag hungrig.
Åt PEPPARKAKOR :D



Just nu pratar jag med mitt Offer & hon berättar hur roligt det var att dissekera -.-' .


''''''''''''''''''''''''''''''''

Kommentarer
Postat av: Offer , ;)

Offer ,

2007-11-17 @ 10:51:10
URL: http://eemmsaan.blogg.se
Postat av: Offer, ;)

Offer ,

2007-11-17 @ 10:52:01
URL: http://eemmsaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0